2 February 2009

Barbeque.......

Pagi2 lagi aku dah bangun untuk memasak..hari ini kawan2 dari Bristol datang singgah untuk makan tengahari....awi buat barbeque ayam n ayam turkey. Aku pulak just masak nasi lauk gulai ayam,sayur leek,ikan kering pekasam n sambal belacan. Aku juga try buat macam sambal tempe tp aku gantikan tempe gan cornflake coz kat sini mana ada tempe...Nadia pulak buat Shepperd pie...alhamdulillah diaorang dtg bawak gak makanan so banyaklah...ada yg bawa nasi goreng,kuew tiaw goreng,nasi impit,roll bun sosej.....



Lepas makan diaorang pun pergi ke Cathedral tempat Harry porter..aku tak ikut coz kawan dr Cheltenham ..zetty n kamaruddin baru sampai...Balik dr Cathedral...sambung makan malam pulak..abis makan je..snow turun sat kat Gloucester..agak lebat jugak so seronoklah anak2 main snow ....

No comments: