7 January 2009

Khabar Dari Kampung



Anak mana yang tak rindukan mak ayah bila jauh di perantauan...aku tidak terkecuali. Kalu boleh setiap hari aku nak talipon mak...alhamdulillah dengan adanya voipstunt aku dapat call landline free untuk 500 minit dalam tempoh 7 hari.....so aku dapatlah call kampung 2-3 hari sekali...

Pagi ni aku call mak, kak Yah dan Kak yati...Dah 2 hari aku tak call mak ,rupanya mak terjatuh dan kepalanya terhantuk kat tiang... alhamdulillah setelah dibawa berjumpa doktor kata takde ape2...tapi risau juga sebab benjol kepala mak besar jugak kata kakak dan masih lagi pening2...
Ini semua gara2 mak kejar tupai masuk rumah...agaknya mak rasa masih kuat macam dulu2 padahal umurnya dah mencecah 79 tahun..dan sakit kaki lagi...Itulah mak ...kalu kat rumah memang tak boleh dok diam ..ada saje yang dibuat...mudah2an mak diberi kekuatan dan kesihatan yang baik...




No comments: