23 November 2009

Busy....


Piring bujur ni 5 pound


yang ni 10 pound

yang ni pulak 12.50 pound

aku dok berkenan gan strawberry tu yg beli gak...7.50 pound

bekas ni aku nak boh sambal belacan...hihihi ...just 1.25 pound

Macam queen anne ...bli kat carboot just 50 pence

Teko ni dpt kat carboot gak...2 pound...


Aku rasa sepanjang minggu ni busy...rasa cam cepatnya masa berlalu...may b sbb siang yg pendek...jam 4 dah gelap. Selepas kawan lame ,Faizam datang selasa lepas...jiran di Bangi pulak datang kerumah hari Sabtu lepas...dia bercuti satu family...malam tu pulak Yan gan suami mai makan pulut durian...dia mgidam nak makan durian so dia beli di kedai cina ...21 pound !!! n mintak tolong aku buat. Kami sekeluarga dapatlah merasa sama...alhamdulillah...thanks yan!

Hari Jumaat pulak aku seharian pi stoke on trent....ada sale port merion...aku tumpang kawan...rasa puashati coz mmg murah dr biasa...
Hari ni pulak ...pi carboot di Cheddar...n Clarks Village...actually carboot masa winter ni tak bape best coz booters tak banyak...yang banyak traders...tp gatal nak pi jugak.

No comments: